Reunited - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Juul Ehrismann - WaarBenJij.nu Reunited - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Juul Ehrismann - WaarBenJij.nu

Reunited

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Juul

18 December 2015 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Vandaag komt er na ruim 16 weken een einde aan mijn periode ‘alleen’ in het buitenland. Vanavond om 18:30 uur lokale tijd komt Philippe aan op Koh Phangan! Ontzettend leuk en ook heel erg raar. Het is niet makkelijk voor me geweest deze periode. In het begin had ik het echt niet naar m’n zin maar ik heb mijn best gedaan om gewoon bezig te blijven. Na verloop van tijd zorgde dit ervoor dat ik steeds meer mensen leerde kennen waardoor ik onbewust echt een leventje aan het opbouwen was. Na ongeveer 2 maanden begon dat als het ware te lopen en werd het leuker en leuker.

Inmiddels voel ik me hier echt thuis en heb geleerd om me aan te passen aan het leven hier. De onrust die ik in het begin had doordat ik niet wist wat ik moest doen door de bergen aan vrije tijd is nagenoeg verdwenen. Ik kan me nu gemakkelijker (niet altijd) tevreden voelen over wat ik doe terwijl dat in vergelijking met wat ik doe in Nederland bijna niets is. Een uurtje naar muziek luisteren, naar de zee kijken, over het eiland rijden, dagdromen, yoga en lezen zijn voorbeelden van dingen die ik doe en waar ik me goed bij heb leren voelen.

Het einde van de prachtige reis die Philippe en ik hebben gemaakt door Azië was erg naar. Ik vind het ontzettend leuk dat we nu de kans hebben om onze reis als het ware goed af te sluiten. Ik heb er erg veel zin in om Phil alle leuke plekjes te laten zien die ik hier heb ontdekt, kennis te laten maken met mensen die hier belangrijk voor me waren en hem te laten ervaren hoe mijn leven de afgelopen maanden is geweest.

Erg leuk om weer een verhaaltje op de site te kunnen zetten! We houden jullie op de hoogte de aankomende weken!

Heel veel liefs Juul

  • 18 December 2015 - 06:13

    Geert:

    Heel veel plezier samen!

  • 18 December 2015 - 07:12

    Marcel:

    Erg leuk om weer wat van je te horen! H gr marcel

  • 18 December 2015 - 08:57

    Anky:

    hoi Juul en ook Phil,
    fijn weer iets te horen van je. Liefs voor jullie samen en 2016 gaat super beginnen.
    Hou de rust maar lekker vast. Kunnen we in Nederland nog wat van leren.
    xxanky

  • 19 December 2015 - 11:38

    Opa En Oma (en Tante Piet):

    Lieve Juul en Phillippe.

    Vanuit Gemert wensen wij jullie een hele fijne tijd. De kerstdagen en oud- op nieuw zullen voor jullie helemaal anders zijn dan voorafgaande jaren. Juul wij zullen je missen aan de kerstdis!!!
    Wel heel erg fijn jullie weer snel te zien in 2016.

    Dikke kussen van ons alle drie XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Zuid-Oost Azië

-

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

Fietstocht

03 Januari 2016

Bangkok

31 December 2015

Afscheid

29 December 2015

Sailrock

26 December 2015

Kerst
Juul

Actief sinds 28 Juni 2013
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 40186

Voorgaande reizen:

26 Juni 2017 - 22 Augustus 2017

Central America

06 Juli 2016 - 25 Augustus 2016

Filipijnen & Sulawesi

21 Juli 2015 - 25 Augustus 2015

Zuid-Oost Azië

30 Juni 2013 - 24 Juli 2013

Jordanië

Landen bezocht: