Afscheid - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Juul Ehrismann - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Juul Ehrismann - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Juul

31 December 2015 | Thailand, Koh Tao

Gisteren heb ik afscheid genomen van mijn mooie eilandje Koh Phangan :(. Het was niet leuk om afscheid te nemen van alle mensen die daar belangrijk voor me waren en om het huisje in te pakken en op te ruimen. Het is niet makkelijk geweest maar uiteindelijk heb ik het erg naar m’n zin gekregen en een leuke tijd gehad. Ik heb echt een leventje opgebouwd daar en het voelt naar om dat achter te laten na alle tijd en energie die het gekost heeft. Wel erg leuk en bijzonder dat ik een thuis heb gecreëerd aan de andere kant van de wereld. Het zal de rest van mijn leven een plek zijn waar ik het naar m’n zin heb.

Een klein beetje katerig van onze laatstje avond op Koh Phangan zijn we naar Koh Tao gereisd. Het was een trubbelige ochtend waarbij we van alles moesten inleveren en met belachelijk veel bagage naar de haven moesten Ik heb nogal wat verzameld de afgelopen maanden en dat moet allemaal mee terug. Gisteren met open armen ontvangen bij John en Lily en heerlijk met de boot gevaren van John. Erg leuke mensen leren ook.

Vandaag hebben we een scootertje gehuurd en hebben we lekker over Koh Tao gevaren. Ontzettend leuk voor mij om ‘iets nieuws’ te zien:). Ik heb al heel lang weinig nieuws gezien of gedaan en merkte vandaag dat ik daar erg van genoot!

Phil ligt buiten naar de top 2000 te luisteren in de hangmat en ik lig op bed een beetje te luieren. Vanavond vieren we oud en nieuw in de bar van John en daar hebben we erg veel zin in. We hebben hele leuke mensen leren kennen waar we een mooi feest mee gaan vieren. Bijzonder om oud en nieuw aan de andere kant van de wereld te vieren op het strand met heerlijk weer. We hebben er erg veel zin in!

Gelukkig Nieuwjaar alvast allemaal!

Liefs Juul & Philippe

  • 31 December 2015 - 09:11

    Geert Ehrismann:

    Ha zoon,
    Mooi te lezen wederom. Vandaag genieten van het oudejaarsfeest!!! Jij kent 2016 een halve dag eerder dan wij dus ik ben benieuwd hoe het in 16 zal zijn. Ik verheug me er stiekem op om je weer te gaan ontmoeten hier!
    Liefs Pa

  • 31 December 2015 - 11:05

    Marcel Horck:

    Hey Juul en Phil,

    Goed om van jullie te horen. Maak het goed daar! Fijne jaarwisseling!
    Marcel

  • 31 December 2015 - 17:55

    Liesbeth:

    Hoi Juul en Philippe
    Oudjaar en dalijk nieuw
    Zo fijn om te lezen dat jullie genieten van elkaar en van alles wat je nu samen kunt doen.
    Nog lekker aantal dagen daar
    Nog plezier en deze ervaring is voor het leven!
    Denk aan jullie
    Liefs liesbeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Zuid-Oost Azië

-

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

Fietstocht

03 Januari 2016

Bangkok

31 December 2015

Afscheid

29 December 2015

Sailrock

26 December 2015

Kerst
Juul

Actief sinds 28 Juni 2013
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 40174

Voorgaande reizen:

26 Juni 2017 - 22 Augustus 2017

Central America

06 Juli 2016 - 25 Augustus 2016

Filipijnen & Sulawesi

21 Juli 2015 - 25 Augustus 2015

Zuid-Oost Azië

30 Juni 2013 - 24 Juli 2013

Jordanië

Landen bezocht: