Minca - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Juul Ehrismann - WaarBenJij.nu Minca - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Juul Ehrismann - WaarBenJij.nu

Minca

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Juul

03 Augustus 2017 | Colombia, Cartagena

De binnenlanden van Colombia bij Medellin zagen we al eerder en waren erg mooi, rustig en vredig. Zo was dat ook de afgelopen dagen bij Minca. Een mini dorpje in de heuvels ter hoogte van Santa Marta in het noorden. We hadden een heel fijn hotelletje dat ons was getipt door Nederlanders die we ontmoet hadden in Cartagena. Onze kamer had een balkon met een waanzinnig uitzicht over de jungle en je hoorde een beekje kabbelen terwijl je in bed lag!

We hebben een tour gedaan naar een koffie plantage en zijn een nachtje gaan slapen bij een hotel dat zo afgelegen in de bergen lag dat je 45 minuten achterop een crossmotor moest om er te komen. Ook daar een waanzinnig uitzicht en we sliepen half in de buitenlucht!

We zijn al een behoorlijke tijd onderweg en we merken dat het reistempo wat trager wordt. Regelmatig hebben minder zin om te ontdekken en meer zin om te relaxen. Morgen beginnen we aa een 3 daagde tour naar Punta Gallinas, het meest noordelijke puntje van zuid Amerika waar je hele mooie woestijn gebieden hebt die eindigen in de zee:)

Liefs Juul en Phil

• 03 Augustus 2017 - 08:07

Vogels:

Schrijf hier jouw reactie

• 03 Augustus 2017 - 08:37

Vogels:

goede morgen,
    meteen kijken of er weer bericht is van onze schat,en ja hoor helemaal van uit minca,nooit van gehoord,maar jullie komen op plaatsen ,in onze gedachte steeds verder weg,maar geniet er van,en dan doen wij dat ook
    schatten,liefs ,en een dikke kus van opa en oma.

• 03 Augustus 2017 - 09:04

Mamionette:

T'is wat dat reizen hè! Uitgeput raken van alle indrukken die je opdoet, kan ik me voorstellen. Ik wil heeel graag de details gaan horen straks. Nu naar de woestijn waar de sterren hemels fantastisch schijnen te zijn. Geniet! Heel veel liefs.

• 04 Augustus 2017 - 14:47

Greet:

Hallo jongens,
    Natuurlijk volg ik nu ook weer jullie avontuurlijke reis.
    Het is een heel ander landschap dan je in Azie zag.
    Ik ben nu bij oma en laat haar ook even meegenieten van jullie verhalen.
    Natuurlijk is haar voornaamste vraag: "wanneer komen ze terug"
    Heel veel liefs van ons.
    Oma, Gerard en Greet

• 04 Augustus 2017 - 15:23

Liesbeth:

Hoi
    Langzaam een beetje reismoe
    Dat kan ik me goed voorstellen
    Geniet ook lekker van niets doen
    Is een echte aanrader
    Nog veel plezier