Duiken 3 - Reisverslag uit Akaba, Jordanië van Juul Ehrismann - WaarBenJij.nu Duiken 3 - Reisverslag uit Akaba, Jordanië van Juul Ehrismann - WaarBenJij.nu

Duiken 3

Door: Philippe

Blijf op de hoogte en volg Juul

15 Juli 2013 | Jordanië, Akaba

Dag allen,

Vandaag weer een heerlijk duikdagje gehad. Ik heb vandaag mijn theorie afgerond en mijn examen gehaald! Ook ben ik weer in de zee geweest. Het duiken langs deze prachtige riffen doet mij denken aan de film Finding Nemo. Geweldig om een wereld te ontdekken die ik nog nooit eerder gezien had, en dan te bedenken dat deze onderwaterwereld nog groter is dan de onze. Prachtige Lion fisches en Kogelvissen gezien. Ook hebben we bij een tank gedoken die hier ergens voor de kust ligt, apart en gaaf om te zien. Morgen sluit ik mijn Open Water cursus als het goed is af met twee zeeduiken, ben benieuwd!

Juul heeft vandaag verschillende reanimatie-oefeningen gedaan, zowel onder als boven water. Eerst in het zwembad en daarna in de zee. Spannend om te zien en heel handig en noodzakelijk om te leren als je een gevorderde duiker bent. Morgen sluit ook Juul zijn cursus af en gaan we in de namiddag nog samen duiken. Oja de nachtduik van Juul was blijkbaar geweldig en spannend. Een ervaring om nooit te vergeten, zoals de hele vakantie tot nu toe eigenlijk.

Groetjes Philippe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juul

Actief sinds 28 Juni 2013
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 40224

Voorgaande reizen:

26 Juni 2017 - 22 Augustus 2017

Central America

06 Juli 2016 - 25 Augustus 2016

Filipijnen & Sulawesi

21 Juli 2015 - 25 Augustus 2015

Zuid-Oost Azië

30 Juni 2013 - 24 Juli 2013

Jordanië

Landen bezocht: