Panglao - Reisverslag uit Bohol, Filipijnen van Juul Ehrismann - WaarBenJij.nu Panglao - Reisverslag uit Bohol, Filipijnen van Juul Ehrismann - WaarBenJij.nu

Panglao

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Juul

19 Juli 2016 | Filipijnen, Bohol

Vanochtend hadden we 'het Koh Phangan gevoel'. Lekker rustig opstaan scootertje pakken en op pad:) Strandje links, strandje rechts, koffietje hier, drankje daar en ondertussen genieten van de mooie omgeving. Gisteren hebben we het prachtige eilandje Malapasqua verlaten en zijn we naar Bohol gereisd. Een vermoeiende lange reis met taxi's, scooter taxi's, boten en bus. Vooral de 5 uur durende hotse knots bus reis was vermoeiend op krappe stoeltjes met 5 in een rij ipv 4.

We hebben een erg leuk hostel in het zuiden van Bohol op een gekoppeld eilandje genaamd Panglao. Het doet ons door de natuurlijke look en heuvel achtige omgeving denken aan Pai in noord Thailand. Morgen willen we wat meer naar de binnenlanden gaan. We hebben met hostel geregeld dat we onze koffers hier kunnen laten en met enkel een klein rugzakje op het scootertje op de bonne fooi de binnenlanden in gaan richting de wel bekende Chocolate Hills.

Vanavond gaan we lekker naar een goed Italiaans restaurant!!

Liefs Juul

• 19 Juli 2016 - 09:35

Geert Ehrismann:

Het ziet er allemaal weer heel herkenbaar en vertrouwd uit. Misschien moeten jullie nooit meer stoppen met reizen en is dat in de kern jullie missie in het leven. Wij komen dan wel af en toe ächterop" om te zien hoe het jullie vergaat.
    Liefs pa

• 19 Juli 2016 - 11:30

Hanneke:

Heb even gegoogeld en wat een bijzonder eiland is Bohol. Hele mooie natuur en bijzondere dieren. Dat worden weer bijzondere ervaringen daar. Voor vanavond, buon appetito.

• 19 Juli 2016 - 21:55

Oma En Mama:

lieverds, Na een dagje Zoutelande met oma lezen we jullie reisverslag én dat van Lisadaniekreno. gedetailleerd meebeleven met beide (klein)kids ! Tegelijkertijd moet nu ook gezegd welk heerlijks jullie in Nederland missen. Zoooo fijn in Zoutelande ! tegelijkertijd is het verlangen om te reizen in een andere cultuur er ook. Lijkt me heerlijk om op de bonnefooi het binnenland te gaan verkennen. geniet van alle onverwachte en bijzondere details ! alle liefs,xxxx